Cum funcționează

platforma noastră?

simplitate, siguranță și transparență

Pașii simpli pentru închirieri auto utilizând platformei Mașini la Cheie
Alege orașul și perioada (homepage)
Pașii simpli pentru închirieri auto utilizând platformei Mașini la Cheie
Selectează mașina (catalog)
Pașii simpli pentru închirieri auto utilizând platformei Mașini la Cheie
Apasă “confirmă închiriere” (pagina mașinii)
Pașii simpli pentru închirieri auto utilizând platformei Mașini la Cheie
Completează detalii închiriere (checkout)
Pașii simpli pentru închirieri auto utilizând platformei Mașini la Cheie

Cum plătești?

Închiriezi o mașină plătind 20% avans cu cardul

Plătești 20% online cu cardul în avans pentru a-ți rezerva călătoria și restul la ridicarea mașinii. Această opțiune este disponibilă doar dacă valoarea închirierii depășește 500 Ron.

Plătești cu cardul suma integrală a închirierii auto

Plătești cu cardul suma integrală a închirierii fără a te mai complica cu banii cash

Poți plăti la ridicarea mașinii închiriate

Poți plăti la ridicarea mașinii doar dacă închirerea începe în maxim 24 de ore din momentul rezervării pe website.

De unde ridici mașina?

Află de unde poți ridica autoturismul închiriat prin Mașini la Cheie

După ce ați ales orașul din care doriți să închiriați mașina o să vedeți zona de primire pe fiecare card

Zona de primire este specificată pe fiecare mașină de închiriat

Pentru a vedea locația aproximativă puteți intra în pagina mașinii unde în partea de jos a paginii aveți o hartă pentru a vedea locația.

Locația autoturismului de închiriat este afișată pe hartă

După ce rezervați o mașină, în emailul de confirmare o să aveți locația exactă de ridicare a mașinii

Primiți pe email locația exactă a rezervării auto

Cum primești mașina?

În momentul închirierii, mașina o să-ți fie predată în următoarele condiții:
  • Rezervorul de combustibil plin sau la un nivel notat în contractul de închiriere
  • Curată atât pe exterior cât și pe interior
  • Fără avarii estetice sau mecanice (iar dacă există, acestea sunt semnalizate la începutul închirierii)
Toate mașinile beneficiază de:
  • Mașina va fi echipată corespunzător pentru sezon. (anvelope vară/iarnă)
  • Mașina este echipată cu trusă medicală, triunghiuri și vestă reflectorizante și extinctor conform legislației în vigoare.
  • Mașina are asigurare obligatorie de tipul RCA.
  • Toate mașinile mai noi de 10 ani au poliță de asigurare CASCO.
  • Mașina are taxa de drum plătită, ROVINIETĂ.
Chiriașul trebuie să aibă grijă să plătească următoarele:
  • Trecerile de pod cu plată
  • Taxele de parcare
  • Taxele de drum, dacă clientul alege să părăsească țara.
Află toate detaliile despre primirea închirierii auto

Ce este garanția/depozitul și de ce se plătește?

Garanția sau depozitul în închirieri auto este o sumă fixă de bani ce se reține la începutul perioadei de închiriere. Aceasta se returnează la finalizarea perioadei de închiriere și predarea mașinii atât timp cât aceasta se află în aceleași condiții.

De ce se reține garanția/depozitul și cum poți evita reținerea acesteia?
  • Mașina pe care o închiriezi va este predată cu un anumit nivel de combustibil precizat și în contractul de închiriere. În momentul returnării vehiculului, mașina trebuie returnată cu același nivel de carburant. În caz contrar, garanția o să fie reținută parțial sau total cu scopul de a se acoperi costul carburantului. Returnează mașina cu același nivel de combustibil.
  • Autovehiculul pe care îl închiriezi o să-ți fie predat curat. Din acest motiv, tu ai datoria de a o returna în condiții similare. Pentru nerespectarea condițiilor de curățenie, vor exista penalități trecute în contractul de închiriere, și se poate reține garanția parțial sau total. Valoarea costului de curățenie diferă de la o mașină la alta în funcție de dimensiune, clasă și gravitatea situației. Returnează mașina curată pentru a evita reținerea garanției/depozitului.
  • Vehiculul va este înmânat fără avarii exterioare sau interioare, iar dacă acestea există sunt semnalizate la semnarea contractului de închiriere. Dacă pe parcursul perioadei de închiriere, mașina a avut parte de un accident, se va face o analiză asupra daunei cauzate și o să fie reținută garanția parțial sau total cu scopul remedierii daunei. Tratează mașina închiriată ca pe propria mașină.
Află ce este garanția/depozitul unei închirieri auto

Ce sunt taxele extra?

Ce sunt taxele extra?
Taxă extra-program

Majoritatea proprietarilor au un program de lucru între orele 9:00 și 18:00 , iar în momentul în care tu dorești închirierea unei mașini în afara orelor de închiriere se aplică o taxă de extraprogram ca să te putem ajuta oricând ai nevoie.

Ce sunt taxele extra?
Taxă de transport

Pentru ca mașina aleasă să îți fie adusă acolo unde îți dorești.

Ce sunt taxele extra?
Taxă de kilometri

În funcție de perioada selectată fiecare mașină îți asigură un anumit număr de kilometri (afișați în pagina mașinii), iar dacă tu îți dorești să faci un drum mai lung poți opta pentru kilometri extra.

Ce sunt taxele extra?
Taxă de ieșire din țară

Deoarece există mai multe riscuri pentru firmele de rent a car atunci când o mașină iese din țară, aceștia au dreptul să ceară o sumă de bani în plus pentru asta.

Toate aceste taxe vor fi transparente și comunicate ție în pagina de Checkout.

Politica de înapoiere a banilor

M-am răzgândit și nu vreau să mai închiriez!
  • Dacă ai plătit un avans de 20% sau suma totală cu cardul, ai dreptul la rambursare integrală a sumei achitate cu minimum 72 de ore înainte de începerea perioadei de închiriere.
  • Pentru anulările cu mai puțin de 72 de ore înainte de începerea perioadei de închiriere se vor adăuga 3 zile din momentul în care ne anunți că dorești anularea rezervării. Suma de bani oprită va fi echivalentul acestor zile de închiriere. Exemplu: Ne anunți cu 24h înainte că dorești anularea rezervării, vom reține suma echivalentă pentru 2 zile de închiriere și restul o să ți-l returnăm.
Am închiriat o mașină pe o perioadă mai lungă, dar trebuie să o aduc mai devreme!
  • Dacă în timpul perioadei de închiriere dorești încetarea contractului înainte de termen, suma închirierii este recalculată și înapoiată diferența.
  • Metoda de calcul pentru restituire este următoarea. Din momentul în care ne anunți că dorești reducerea perioadei de închiriere se mai adaugă 3 zile (72h), după care se recalculează costul închirierii la noul număr de zile și ți se înapoiază diferența. Exemplu: a fost închiriat un autovehicul pentru 14 zile la un preț de 30Euro/zi, 420Euro total, iar chiriașul dorește să predea mașina cu 10 zile înainte de încheierea contractului. În acest caz închirierea se va recalcula la oferta de 7 zile (4 zile de folosință + 3), care este de 40 Euro/zi. Recalcularea rezultă într-o închiriere în valoare de 280 Euro, chiriașului i se vor

Pe cine contactezi?

Un reprezentant mașinilacheie.ro dacă:
  • Ai nevoie de asistență pentru a face o rezervare
  • Prelungirea perioadei de închiriere
  • Încheierea contractului de închiriere înainte de termen

Telefon: +40 723 473 933

Email: [email protected]

Proprietarul mașinii dacă:
  • Ai fost implicat într-un accident
  • Vehiculul închiriat prezintă un comportament anormal
  • Nu ajungi la timp pentru ridicarea sau predarea vehiculului
Contactează un reprezentant Mașini la Cheie sau proprietarul autovehiculului închiriat