Termeni și condiții Parteneri
Data actualizare: 18.10.2024
Preambul:
Folosirea serviciilor noastre prin intermediul site-ului Masinilacheie.ro (denumită în continuare "Platforma") implica acceptarea in totalitate si neconditionata a Termenilor si Conditiilor expusi mai jos.
1 Introducere
1.1 Funcționarea site-ului web este gestionată de MASINI LA CHEIE SRL, având nr. de înmatriculare J40/19653/2021 și Cod Unic de Înregistrare RO45205227, cu sediul în București, sectorul 6, Str. Moise Constantin 5D, bloc 2, scara 2, ap. 8b (denumită în continuare „Masini La Cheie”). 1.2 Un membru înregistrat care creează un anunț pentru închirierea unui autoturism este numit în continuare „Furnizor” sau „Partener”. 1.3 Calitatea de Partener al Mașini La Cheie este stabilită și este valabilă prin: a) Acceptarea de către Partener a termenilor și condițiilor stabilite de Mașini La Cheie; b) Introducerea datelor firmei reprezentata de Partener si Semnarea contractului de colaborare; 1.4 Mașini La Cheie își rezervă dreptul de a refuza sau de a încheia orice calitate de Partener fără notificare. Un Partener poate în orice moment să își încheie calitatea de membru prin notificare electronica trimisa la adresa de email: [email protected].
2 Servicii
Furnizorii înregistrați pe Platformă beneficiază de acces la o soluție completă de management al închirierilor, ce le permite să administreze eficient operațiunile firmei lor de închirieri. Prin intermediul Platformei, Furnizorii pot gestiona rezervările, seta prețurile, locația de primire/predare, orele de disponibilitate, fără a se limita la acestea. Furnizorii se angajează să ofere informații corecte și actualizate în anunțurile lor.
3 Obligații și Asigurare pentru Mașinile Furnizorilor
3.1 Toate mașinile închiriate prin Mașini La Cheie trebuie să respecte și să îndeplinească următoarele cerințe: Mașina trebuie să fie asigurată pentru răspundere civilă (RCA) în conformitate cu legislația română în vigoare. În plus, mașina trebuie să fie acoperită de o asigurare completă, CASCO, cu o companie de asigurări înregistrată public. În cazul în care mașina sau mașinile furnizorului nu au o asigurare completă, CASCO, furnizorul este obligat să ofere serviciul de închiriere în aceleași condiții ca și pentru o mașină care are asigurare CASCO. Frunizorul mașinii este pe deplin responsabil pentru asigurarea că mașina are inspecția tehnică periodică (ITP) valabilă. Mașini La Cheie nu poate fi în niciun caz tras la răspundere dacă o mașină este închiriată fără ITP Valabil. Furnizorul trebuie să ofere asistență rutieră disponibilă 24/7, fie inclusa in asigurarea pentru răspundere civilă (RCA) sau o polita de asistență rutieră 24/7 dedicata. Greutatea netă a mașinii nu trebuie să depășească 3.500 de kilograme (corespunzător greutății maxime permise pentru un permis de conducere categoria B). Mașina nu trebuie să fi parcurs mai mult de 350.000 de kilometri. Mașina nu trebuie să fie mai veche de 12 ani, calculată de la data primei înregistrări a mașinii. 3.2 Politica de Daune și Plăți În cazul unor daune produse în timpul perioadei de închiriere, Furnizorul este pe deplin responsabil pentru gestionarea acesteia. Mașini La Cheie poate asista cu comunicarea între Furnizori și Chiriaș, dar Mașini La Cheie nu poate fi tras la răspundere pentru nicio daună survenită la mașină înainte, în timpul și după perioada de închiriere. În cazul daunelor survenite după finalizarea perioadei de închiriere, Chiriașul poate fi facut responsabil doar pentru daune precum: amenzi de drum, parcare sau similar petrecute in perioada de inchiriere. Mașini La Cheie poate (fara a garanta), de asemenea, să ajute la colectarea amenzilor sau a altor costuri suplimentare după perioada de închiriere, atâta timp cât costurile suplimentare sunt raportate către Mașini La Cheie și că Furnizorul poate documenta revendicarea. Furnizorul poate, de asemenea, alege să încaseze direct de la Chiriaș franșiza, plata amenzilor sau alte costuri suplimentare după perioada de închiriere și trebuie să urmeze, de asemenea, termenele aplicabile și să furnizeze documentația cererii către Chiriaș. În mod specific, costurile suplimentare pentru combustibil și kilometri trebuie raportate către Chiriaș sau MasiniLaCheie în termen de 72 de ore după sfârșitul perioadei de închiriere. După aceasta, nu se poate face nicio cerere pentru costuri suplimentare. În cazul daunelor care nu sunt acoperite de asigurare, cheltuielile pentru reparații sunt acoperite fie de Furnizor, fie de Chiriaș, în funcție de cine este responsabil pentru daune, conform secțiunii 6.3.4. Furnizorul decide asupra reparației dacă dauna nu este acoperită de asigurare, dar este obligat să găsească o soluție rezonabilă și competitivă pentru reparație în cazurile în care Chiriașul este responsabil pentru despăgubiri. Orice raportare fiscală a utilizării vehiculului, închiriat prin Mașini La Cheie, este responsabilitatea Furnizorului. Mașini La Cheie nu poate fi în niciun caz tras la răspundere pentru orice consecințe fiscale. 3.2.3 Mașini La Cheie ca Furnizor În cazurile în care Mașini La Cheie este listat ca Furnizor pentru mașinile închiriate prin Platformă, este supus acelorași cerințe ca și alți Frunizori de pe Platformă. Posibila activitate a Mașini La Cheie ca Furnizor nu are niciun alt impact asupra acestor termeni sau a altor condiții pentru utilizarea Platformei. 3.2.4 Gestionarea Anunțurilor și Rezervărilor pe Mașini La Cheie Mașini La Cheie își rezervă dreptul de a modifica, șterge sau bloca anunțul de închiriere al unui Furnizor în orice moment și din orice motiv. Aceasta include, de asemenea, dreptul de a anula/schimba/refuza o rezervare deja acceptată și plata acesteia. 3.2.5 Politica de Taxe Extra pentru Furnizori Ca Furnizor, nu ai voie să percepi propriile taxe suplimentare pentru închiriere față de cele afișate în anunțul de închiriere de pe Platformă. Perceperea propriilor taxe pentru închiriere este permisă doar la cererea Chiriașului, pentru servicii extra ce nu au fost stipulate la momentul rezervarii, precum: prelungirea închirierii, scaun de copil, lanțuri de iarnă, sofer aditional, etc.. 3.3 Cerințele pentru Chiriaș: 3.3.1 Vârstă și Permis Pentru a respecta termenii de asigurare, este necesar ca Chiriașul, precum și orice șofer suplimentar al mașinii, să aibă vârsta de 21 de ani, să dețină un permis de conducere valabil în România și să fi deținut permisul de conducere timp de minimum 1 an. 3.3.2 Condiții șofer Supliemntar O persoană care a solicitat anterior să fie aprobată ca și chiriaș pe Mașini La Cheie și i-a fost refuzată aprobarea nu are voie să fie adăugată ca șofer suplimentar sau să conducă mașina. 3.3.3 Documente Chiriașii trebuie să își confirme identitatea cu cartea de indenitate (buletin) si/sau pașaportul , precum și permisului de conducere în fizic la ridicarea mașinii. 3.4 Condițiile Asigurării Conditii generale asigurari: Asigurarea acoperă doar perioada de închiriere, care este documentată în datele din contractul de închiriere al mașinii. Franșiza pe incident de daună (denumită și “Depozit”) ce este menționată in momentul rezervării in email. În cazul în care Chiriașul a achiziționat asigurare pentru franșiză, franșiza pe incident de daună (“Depozit”) scade în valoare, în funcție de nivelul asigurării pentru franșiză achiziționate de Chiriaș. Asigurarea pentru franșiză trebuie achiziționată înainte de începerea unei închirieri. Asigurare pentru reducerea franșizei (denumită și “Confort” sau ”CDW”) diminuează valoarea inițială a franșizei setată de către Furnizor. Asigurarea pentru franșiză (denumită și “Relaxat” sau “SCDW”) diminuează valoarea inițială a franșizei la o valoare minimă setată de către Furnizor. Chiriașul trebuie să plătească franșiza dacă apar daune la mașină în perioada de închiriere si nici un alt cost sau taxa suplimentara, atat timp cat Chiriasul opereaza masinia in termenii si conditiile din contractul de inchiriere semnat cu Furnizorul. Se percepe o singură franșiză, chiar dacă atât asigurarea de răspundere civilă, cât și cea completă sunt activate. Repararea zgârieturilor de pietriș pe parbriz este gratuită. Cu toate acestea, în cazul înlocuirii parbrizului, se percepe franșiza. Asigurarea acoperă furtul de către o terță parte, care nu este Chiriașul. Mașini La Cheie nu este un furnizor de asigurări. Mașini La Cheie este un intermediar in procesul de rezervare al unui vehicul conform anuntului creat si moderat de catre furnizor si publicat in platforma.
4 Plată
4.1 Politica de Prețuri și Costuri 4.1.1 Obligații ale Furnizorului privind Ofertele Mașinilor Furnizorul este obligat să prezinte ofertele mașinilor sale, afișate pe platformă, în conformitate cu, sau la un preț mai mic decât ofertele sale prezentate în regim propriu, precum și pe alte platforme similare de tipul Mașini La Cheie, inclusiv cele ale colaboratorilor terți. 4.1.2 Transparența Prețurilor Utilizatorii trebuie să respecte întotdeauna, în orice moment, liniile directoare aplicabile privind prețurile de pe Mașini La Cheie, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Nu este permis să se conveneze sau să se anunțe un preț diferit în afara Platformei. Aceasta cu excepția plății costurilor suplimentare după o închiriere, cum ar fi depășirea limitelor de kilometraj, lipsa de combustibil, taxe etc. sau costurilor serviciilor suplimentare pe care Chiriașul nu le-a menționat in momentul rezervării prin intermendiul Platformei. 4.2 Sisteme de Plată 4.2.1 Politica de Plată Toate plățile între Furnizor și Chiriaș trebuie să se efectueze prin sistemul de plată online al Platformei sau sistemul de plăți oferit de către Furnizor. Sistemul de plată funcționează într-un mod în care suma convenită, inclusiv taxele de asigurare și administrative, este achitată cash sau debitată de pe cardul de plată al Chiriașului parțial sau intregral. Plata rezervării, exclusiv orice plată pentru costurile suplimentare posibile, este achitată cash sau transferată în contul Frunizorului la o perioada convenită după încheierea perioadei de închiriere. 4.2.2 Modalități de Plată între Furnizor și Chiriaș Furnizorul are dreptul de a-și selecta modalitățile de plată pentru costurile de închiriere sau depozit, informând prin intermediul setarilor de pe Platformă înainte ca Chiriașul să efectueze o rezervare. Plata cu cardul de credit pentru depozit sau costurile de închiriere este exclusă. Furnizorul își rezervă dreptul de a stabili perioada de returnare a depozitului, care trebuie stipulată în contractul de închiriere. 4.3 Procedura pentru Costuri Suplimentare În cazul în care apar costuri suplimentare după încheierea contractului de închiriere, Furnizorul mașinii poate solicita rambursarea acestora prin trimiterea unei cereri în regim propriu către Chiriaș. 4.4 Taxă de Servicii 4.4.1 Taxa de Servicii pentru Utilizarea Platforme Pentru a pune la dispoziție Platforma, Mașini La Cheie percepe o taxă de servicii (denumită general “comision”) din prețul total al fiecărei rezervari de închiriere a mașinii de la Furnizor. Exceptie de la taxa de servicii fac serviciile de livrare masina si taxa de extra program. 4.4.2 Politica Taxelor de Servicii pentru Furnizori Posibilele taxe de servicii sunt afișate Furnizorului înainte ca Chiriașul să trimită o cerere de închiriere. Mașini La Cheie își rezervă dreptul de a schimba taxele de servicii în orice moment prin anuntarea in prealabil cu cel putin 7 zile calendaristice inainte ca modificarea sa aiba loc. Cu toate acestea, posibilele modificări ale taxelor de servicii nu vor afecta închirierile efectuate înainte de data efectivă a modificării taxei de servicii. Aceasta taxa de servicii este mereu vizibila in contul furnizorului din platforma. 4.4.3 Politica de plata a taxelor de servicii pentru Furnizori Taxele de servicii sau comisionul, vor fi achitate de Furnizor catre platforma in baza unei facturi ce contine suma tuturor taxelor de servicii in decursul unei luni. Procesul de emitere este urmatorul: se emite de catre platforma pe data de 5 a lunii urmatoare o factura proforma prezentata Furnizorului prin intermediul platformei pentru analiza, pe data de 10 se emite factura fiscala cu scadenta in ziua de 20. Furnizorul ce alege sa intrerupa colaborarea, se obliga la plata taxelor de servicii pentru toate rezervarile primite prin platforma pana la data la care face notificarea electronica de incetare a colaborarii. 4.5 Politica de Anulare pentru Rezervări 4.5.2 Politica de Anulare pentru Furnizor Dacă contractul de închiriere nu poate fi finalizat ca urmare a circumstanțelor Furnizorului, de exemplu, dacă Frunizorul nu se prezintă sau dacă mașina nu îndeplinește cerințele minime, Furnizorul Mașinii trebuie să plătească prețul taxelor de servicii, care este folosită pentru a compensa Chiriașul. Plata Chiriașului va fi anulată pentru zilele ramase. Chiriașul nu are dreptul să primească compensații suplimentare în legătură cu costurile pentru transport alternativ. 4.6 Obligațiile Chiriașului în Cazul Nefinalizării Contractului de Închiriere În cazul în care contractele de închiriere nu sunt finalizate din cauza unor circumstanțe imputabile Frunziroului, Chiriașul trebuie, ca punct de plecare, să informeze Mașini La Cheie cu privire la acest aspect nu mai târziu de 12 ore după ora planificată de încheiere a perioadei de închiriere și să documenteze prin poze starea vehicului. Mașini La Cheie nu poate fi considerat responsabil economic pentru utilizarea sau neutilizarea acestei posibilități. 4.7 Politica de Utilizare a Datelor de Plată Autorizați Mașini La Cheie să stocheze date de plată folosite pentru taxele de serviciu.
5 Combustibil, Curățenie și kilometri parcurși
5.1 Politica Combustibilului Chiriașul este responsabil pentru plata consumului de combustibil pe durata închirierii. În contractul de închiriere, cantitatea de combustibil trebuie să fie notată. Este întotdeauna responsabilitatea Chiriașului să ofere documentația foto a nivelului combustibilului mașinii. 5.2 Politica Kilometrilor Parcurșii În mod similar, kilometrajul mașinii ar trebui să fie notat în contractul de închiriere la începutul și la sfârșitul perioadei de închiriere. Este întotdeauna responsabilitatea Chiriașului să ofere documentația foto documentația foto a kilometrajului mașinii. 5.3 Politica curățenie Furnizorul este responsabil pentru livrarea mașinii într-o stare curată, atât în habitaclu, cât și pe exterior, pentru a documenta corect starea vehiculului în contractul de închiriere între Furnizor și Chiriaș. Este responsabilitatea Chiriașului să furnizeze documentația foto a stării vehiculului la preluare. 5.4 Reguli privind Returnarea Vehiculului: Costuri pentru Combustibil, Curățenie și Kilometri În cazurile în care mașina este returnată cu mai puțin combustibil sau cu kilometri depășiți, Chiriașului va fi responsabil de plata costurilor suplimentare. Costul pentru kilometri depășiți este calculat automat pe baza tarifului pe kilometru afișat Chiriașului în timpul rezervării. Furnizorii de vehicule electrice (EV-uri) pot alege să includă utilizarea combustibilului în închiriere, iar costul combustibilului nu va fi adăugat ulterior la contractul de închiriere. Dacă este cazul, acest lucru va fi afișat pe profilul mașinii înainte de rezervare. În toate celelalte cazuri, se presupune că combustibilul pentru vehiculele electrice ar trebui compensat în condiții similare cu cele ale vehiculelor pe combustibil fosil. Costul combustibilului lipsă va fi stabilit conform celei mai apropiate stații de carburant, la care se adaugă taxa de serviciu stabilită de Furnizor. Chiriașul are obligația de a preda mașina curată, pentru a permite o evaluare corectă a stării acesteia. Dacă, din cauza circumstanțlor Chiriașul nu poate aduce mașina curată la momentul predării, acesta poate achita serviciul de curățenie fie înainte de închiriere, fie la finalizarea acesteia. Dacă Furnizorul constată că gradul de curățenie necesită intervenția unei curățătorii specializate (de exemplu, pentru pete pe tapițerie, urme de noroi în habitaclu, lichide vărsate etc.), Chiriașul va fi responsabil pentru achitarea costurilor de curățenie specializată, precum și a eventualelor taxe administrative aferente setate de către Furnizor. Furnizorul și Chiriașul pot, de asemenea, să convină asupra compensației pentru alte costuri suplimentare finalizarea contractului de închiriere. În acest caz, responsabilitatea pentru echilibrarea diferenței revine Chiriașului și Furnizorului. Deși Mașini La Cheie va asista în gestionarea costurilor suplimentare, Mașini La Cheie nu poate fi considerată responsabilă pentru restituirea Frunizorului.
6 Politica de Anulare
Ambele părți au posibilitatea de a anula o rezervare înainte de începerea perioadei de închiriere telefonic cu un agent Mașini La Cheie. 6.1 Politia de Anulare pentru Chiriaș Dacă Chiriașul anulează o rezervare cu taxa de livrare sau de extra program cu mai putin de 24h inainte de predarea masinii, furnizorul va primi taxa de livrare sau de extra program ca si compensatie. 6.2 Procedura de Anulare și Compensare în Cazul Mașinilor Nepregătite Se aplică următoarele dacă mașina Furnizorului nu este pregătită pentru închiriere, din cauza circumstanțelor Furnizorului, la momentul ridicării mașinii. Chiriașul va primi ca și compensație o formă de credit Mașini La Cheie, pe care il poate folosi pentru a rezerva o altă mașină, iar Furnizorul va returna Platformei orice suma de bani primita pentru rezervarea respectiva. Exemple de mașini care nu sunt pregătite pentru închiriere, din cauza circumstanțelor Furnizorului, pot include, de exemplu, faptul că mașina are o baterie descărcată, mașina este avariată într-o măsură care o face nefuncțională sau nesigură pentru a conduce. Este întotdeauna responsabilitatea Furnizorului să anuleze rezervările viitoare care nu pot fi completate dacă mașina nu este pregătită pentru închiriere.
7 Publicitate
Prin redirecționarea chiriașilor Mașini La Cheie către propriile afaceri de închiriere sau prin redirecționarea utilizatorilor Mașini La Cheie pentru a rezerva în afara platformei Mașini La Cheie, Mașini La Cheie își rezervă dreptul de a percepe o taxă de penalizare de 500€.
8 Exonerarea de răspundere pentru Mașini La Cheie
Scopul principal al Mașini La Cheie este de a acționa ca un intermediar care oferă o platformă de comunicare, iar Mașini La Cheie nu își asumă nicio altă răspundere. În consecință, orice utilizare a platformei de comunicare Mașini La Cheie pentru închirierii va fi pe răspunderea utilizatorului. Mașini La Cheie nu poate fi considerat responsabil financiar pentru orice daune care apar în legătură cu închirieriile. De asemenea, Mașini La Cheie nu poate fi considerat în niciun caz responsabil financiar pentru închirieri nereușite și/sau parțial nereușite. 8.1 Utilizatorul este de acord și acceptă că Mașini La Cheiee nu poate fi considerat responsabil pentru utilizarea sau divulgarea de informații pe site-ul Mașini La Cheie de către alți utilizatori. Planificarea, executarea și responsabilitatea unei închirieri depind exclusiv de utilizatorii implicați în tranzacție și în niciun caz nu vor fi în sarcina Mașini La Cheie. 8.2 Mașini La Cheie nu poate fi considerat responsabil pentru pierderi financiare sau pierderi consecutive, inclusiv reducerea veniturilor sau pierderea de date și informații. 8.3 Mașini La Cheie nu poate fi considerat responsabil pentru conținutul de pe site-ul Mașini La Cheie, inclusiv texte specifice, informații sau linkuri introduse de utilizatori în spații de text liber sau pe site-ul web. 8.4 Mașini La Cheie nu poate fi tras la răspundere pentru eventualele daune apărute înainte, în timpul și după perioada de închiriere. 8.5 Mașini La Cheie nu este în niciun caz responsabil pentru orice tip de costuri suplimentare apărute în legătură cu o rezervare. 8.6 Mașini La Cheie nu este în niciun caz responsabil pentru închirierile de mașini care nu au fost finalizate cu succes, fie parțial, fie în totalitate. 8.7 Planificarea, finalizarea și răspunderea pentru închirierea mașinii revin în întregime Furnizorului și Chiriașului. 8.8 Responsabilitățile Mașini La Cheie se finalizează când Chiriașului intra in contact cu Furnizorului.
9 Protecția datelor
9.1 Mașini La Cheie colectează informațiile necesare despre mașină, Furnizor, și Chiriaș (și posibili șoferi suplimentari) pentru a facilita acordul de închiriere. Acestea includ, dar nu se limitează la, nume, adresă de acasă, data nașterii, numărul de licență de conducere și numărul de înmatriculare al mașinii. 9.2 Prin furnizarea informațiilor cu privire la nume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail și informații de rutină, utilizatorul înțelege că toate aceste informații, ca o consecință necesară a conceptului de afaceri al Mașini La Cheie, pot fi accesibile oricui utilizează site-ul Mașini La Cheie. Aceasta nu se aplică detaliilor bancare, care vor fi tratate confidențial. 9.3 Cu referire la DAC7 (Directiva Consiliului UE 2021/514, care impune platformelor online precum Mașini La Cheie să colecteze și să raporteze informații fiscale despre utilizatorii care câștigă venituri prin platforma Mașini La Cheie), accepți ca Mașini La Cheie să împărtășească datele tale cu țara sau țările relevante acceptând acești termeni și listând un vehicul de închiriere pe Mașini La Cheie. 9.4 Serviciile care vor fi partajate de Furnizori prin intermediul Mașini La Cheie vor putea fi găsite prin motoare de căutare precum Google. 9.6 Un Furnizor poate oricând să facă modificări sau să-și șteargă informațiile sub meniul „Setări”.
10 Revocarea termenilor
Mașini La Cheie își rezervă dreptul de a modifica acești termeni. În cazul modificărilor acestor termeni, utilizatorii vor fi notificați prin email. De asemenea, orice modificări vor apărea pe pagina web Mașini La Cheie. Mașini La Cheie publică Termenii și Condițiile actualizate pe Platforma masinilacheie.ro. Modificările termenilor si conditiilor a Mașini La Cheie devin efective atunci când sunt postate pe această pagină. Continuarea utilizării serviciilor Mașini La Cheie după aceste modificări înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile revizuite. Dacă nu sunteți de acord cu aceste modificări, puteți alege să vă închideți contul cu noi.
11 Reguli suplimentare
11.1 În cazul în care una sau mai multe dintre reglementările din acești termeni și condiții devin nefuncționale sau se dovedesc a fi impracticabile, părțile implicate sunt obligate să ajungă la aranjamente legale, care, pe cât posibil, să conducă la același rezultat sau la unul echivalent. 11.2 În cazul în care una sau mai multe dintre reglementările din acești termeni și condiții sunt nefuncționale sau se dovedesc a fi impracticabile, nefuncționalitatea sau ineficiența acestora nu va influența validitatea altor condiții. 11.3 Orice dispută între Mașini La Cheie și un utilizator va fi soluționată conform legislației Române.
12 Procedura de Reclamații
Dacă nu sunteți de acord cu rezultatul unei dispute, vă rugăm să contactați departamentul care a gestionat cazul. Ei vor încerca să găsească o soluție împreună cu dumneavoastră. Dacă tot nu sunteți de acord cu concluzia, puteți depune o reclamație formală pentru a obține o nouă evaluare a cazului. Reclamațiile trebuie trimise în scris la [email protected]. Vă rugăm să scrieți „reclamație” în câmpul subiectului e-mailului dumneavoastră. Amintiți-vă să menționați e-mailul și numărul de telefon utilizate pe profilul dvs. Mașini La Cheie în reclamație, împreună cu o descriere scurtă și precisă a cazului și a motivului reclamației. Vă rugăm să fiți conștienți că reclamațiile necesită o nouă și detaliată evaluare a cazului. Timpul de procesare este de obicei de 3-5 zile lucrătoare. Dacă acest lucru nu rezolvă disputa dumneavoastră, puteți depune o plângere la una dintre comisiile Române de reclamații.
13 Contact
Întrebările sau plângerile pot fi trimise la adresa de e-mail: [email protected].